Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 12 March 2013

Video Fakta Anwar Dan Misuari Punyai Sejarah Dendam Yang Sama

Semalam Anwar mengakui pernah bertemu bekas Gabenor Islam Mindanao (ARMM) Nur Misuari.

Tetapi Anwar menafikan pertemuan itu ada kaitan dengan apa yang sedang berlaku di Lahad Datu. Tetapi sebelum menjawap persoalan tersebut, perlu kita nilaikan faktor ini.

Bagaimana sejarah yang boleh menjadikan mereka berdendam? Kerana kemungkinan ini perlu dijawap diantara mereka berdua.

Mungkin kita patut menilai fakta dari video ini Apa Disebalik Lahad Datu?" supaya kita semakin jelas dan apa yang pasti individu yang menghujahkan ini tidak berani pula Anwar katakan "You Ulang I Saman You" kenapa? Adakah tidak ada lawyer yang boleh dipakat untuk perkena individu ini? Sebab ada kemuskilan kenapa Anwar menang saman Utusan Malaysia?

Berbalik pada isu asal lagi, kenapa Tian Chua dan Sivarasa perlu ke Manila sebelum pencerobohan Lahad Datu pada 12/2/2013?


Wahal tahukah anda siapakah mereka semua ini? Jika Suaram didedahkan memberi dana USD 2JUTA kepada pengganas dan tahukah anda apa jawatan Tian Chua di dalam Suaram. Malah mengikut senarai kabinet bayangan Pakatan Rakyat Tian Chua bakal menjadi Menteri Kewangan!! Perh akan jadi nanti?

Sedarkah kita apa kaitan Anwar, Sivarasa dan Tian Chua dengan IMF yang pasti boleh mencorakan ekonomi dalam falsafah "Menang sorak kampung tergadai" Malah jangan lupa juga Tian Chua dan Sivarasa? Mungkin ada yang sudah lupa, inilah dua karektor antara mereka yang yang terlibat secara langsung dalam isu pemisahan Timor Timur daripada Indonesia sekitar tahun 1990an.

Jika mereka boleh mendapat dana dari Soros dan menyalur kemana yang mereka suka kerana dendam individu kemaruk jawatan Perdana Menteri! jadi kenapa harus kita mendukung biawak hidup?

Akhirnya antara Nur Misuari dan Anwar apakah yang membezakan sangat akan niat dan harapan? Pecah Palak Mikir?
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here